Hejko!

Mam na imię Kaja, urodziłam się w 1997 roku i jestem studentką psychologii wieczorami grającą w gry.
Swoją przygodę z tworzeniem materiałów o grach zaczęłam w 2012 roku na Youtubie a od marca 2019 działam głównie na Twitchu. Poza prowadzeniem streamów, postanowiłam spróbować swoich sił w pisaniu i to właśnie na tym blogu chcę dzielić się wszystkim, co uda mi się wysmarować.

In the Pause Between the Ringing | Recenzja


In the Pause Between the Ringing | Walking simulator | Darmowa | 20 minut

In the Pause Between the Ringing to bardziej projekt artystyczny niż gra. Gameplayu jest naprawdę niewiele – to właściwie bardzo krótki i ciasny walking simulator, z dwiema malutkimi lokacjami. Najważniejsza jest tu narracja, która nie jest niestety wpleciona w gameplay – odkrywamy ją odbierając telefony… i czytając ściany tekstu.
Świat przedstawiony w grze jest jednak miłym uzupełnieniem opowiadania, które odgrywa tu główną rolę.


W grze wcielamy się w ducha, który próbuje zrozumieć dlaczego wciąż jest zakotwiczony w świecie żywych. Słuchamy więc o historii miejsca, w którym nasza nieszczęsna, zabłąkana dusza utknęła: o historii miasta w którym niegdyś mieściła się kopalnia telefonów...
Pomysł jest cudowny i ma duży, niestety niewykorzystany potencjał – wierzę, że nieco większa lokacja i przyjemny dla ucha lektor byłby ją w stanie zmienić w interesującą, surrealistyczną przygodę. Lektor jest jednak paskudny i zalecam wyłączyć go w prawym górnym rogu. Oprócz tego w opowiadaniu jest sporo słownictwa spoza mojego kręgu kulturowego i zdarzały się momenty, w których nie mogłam się przez to odnaleźć w tekście i w pełni zrozumieć przesłania gry.


Kciuk w poprzek – bo to szalenie krótka, darmowa i przyjemna dla oka gra. Studio Oleomingus ma na koncie jeszcze jedną darmową produkcję, a następna – Under a Porcelain Sun – wkrótce ukaże się na Steamie. Mam zamiar obserwować ich pracę – z dużą dozą sceptycyzmu i z bezpiecznej odległości, ale w końcu każdy kiedyś zaczynał. Styl graficzny i pomysł na grę ujął mnie za serduszko, nawet jeśli wykonanie jest dość kiepskie.


PS. A propos kiepskiego wykonania: za tekstury można wyjść bez problemu.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata | WS | x x.